Jeśli chodzi o infrastrukturę drogową w tym rejonie miasta warto przypomnieć remont ul. Powstańców Warszawy oraz zrealizowane przebicie ul. Bocianiej. To przede wszystkim poprawiło wyjazd z osiedla Słowicza, ale jednocześnie umożliwiło mieszkańcom osiedla łatwiejszy dostęp do jedynego zielonego obszaru rekreacyjnego – parku przy al. Róż.
Północną bramą do tej części Piaseczna jest zmodernizowana ul. Mleczarska wraz z chodnikami i ścieżką rowerową, która według planów gminy w ramach projektu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych zostanie przedłużona przez ul Powstańców Warszawy i Dworcową do dworca PKP.
Listę przedsięwzięć można wzbogacić o mniej spektakularne, ale nie mniej ważne projekty jak chodnik wzdłuż Jana Pawła II czy skwer na rogu Jarząbka. Bolączką wielu osiedli jest ciasnota i brak miejsc parkingowych. Wąskie uliczki, zablokowane przez parkujące auta chodniki i rozjeżdżone trawniki bardzo dokuczały Mieszkańcom. Gmina przygotowała parkingi w kilku lokalizacjach, które choć trochę poprawiły sytuację. Jednym z takich parkingów jest ten u zbiegu ulic Jarząbka i Czyżyków. Na powierzchni blisko 2500 mkw. zostały wykorytowane wierzchnie warstwy ziemi i na ich miejsce ułożona została geowłóknina, która rozdzieliła warstwę organiczną ziemi od podbudowy parkingu wykonanej z kruszywa. Zastosowanie separacyjnej warstwy z geowłókniny ułatwiło odprowadzenie wody z parkingu oraz przedłużyło trwałość podbudowy. Parking wykonany został w technologii tłuczniowej bez wydzielania miejsc parkingowych. W zależności od sposobu parkowania pojazdów powinno znaleźć tam miejsce około 80–100 samochodów.
Kolejne miejsca, które zostały przygotowane to te wzdłuż ulicy Jarząbka, w miejscu dzikich i tonących w błocie miejsc została zastosowana ekokrata i tym samym ilość miejsc w tym rejonie wzrosła o kolejnych kilkadziesiąt. Naprzeciwko budynku dworca PKP gmina wydzierżawiła 720 mkw. działki i przygotowała na niej dodatkowe tymczasowe miejsca postojowe. Pomiędzy ulicami Kniaziewicza oraz Wojska Polskiego na wysokości stacji kolei wąskotorowej na powierzchni 1000 mkw. przygotowano parking na około 50 pojazdów. Jednocześnie na mój wniosek wprowadzono na tym odcinku nową organizację ruchu, która zabrania parkowania pojazdów wzdłuż zachodniej strony ul. Kniaziewicza na odcinku od ul. Nadarzyńskiej do ul. Sienkiewicza.
Poprawa bezpieczeństwa pieszych to jedna z ważniejszych kwestii dla naszych mieszkańców. Podczas wielu rozmów z mieszkańcami osiedli rozmawialiśmy o sposobach poprawy bezpieczeństwa pieszych poprzez ograniczenia prędkości, budowę chodników i specjalnych przejść dla pieszych. I tak powstały dwa wyniesiona przejścia dla pieszych na ul. Nadarzyńskiej na odcinku między ul. Kniaziewicza a ul. Dworcową, na mój wniosek powstał łącznik pomiędzy ul. Poniatowskiego a ul. Dworcową, jezdnię wraz z chodnikiem a także utwardzono parking przy ul. Poniatowskiego.
Z projektów, które są obecnie realizowane ważna jest budowa ulicy Żytniej tak aby łączyła ona ulice Nadarzyńską oraz Jana Pawła II. W tej chwili trwa czyszczenie terenu od strony targowiska. Ulica ma być wybudowana do końca sierpnia. Będzie pełniła ważną rolę komunikacyjną zarówno dla targowiska jak i CEM-u.
Projektowany jest obecnie również łącznik ulic Bema – Poniatowskiego wraz z miejscami postojowymi w ciągu ulicy Bema. Łącznik ten ułatwi przemieszczanie się mieszkańcom osiedla Bema bez konieczności włączania się w często zakorkowaną ulicę Sienkiewicza.
Ciekawym i ważnym szlakiem komunikacyjnym w naszej okolicy będzie również Trakt nad Perełką. Jest już zbudowany jego pierwszy odcinek od Skweru Kisiela do parku. W tym roku powinien zostać wykonany kolejny odcinek od skweru Kisiela do ulicy Czajewicza. Przy budowie szkoły zostanie wykonany również odcinek od targu wzdłuż szkoły do ulicy Dworcowej. Pozostały fragment zostanie zaprojektowany po uzgodnieniu jego przebiegu z okolicznymi wspólnotami mieszkaniowymi.
W trakcie tej kadencji zostało zmodernizowane również oświetlenie na ulicy Bema a w tym roku ma zostać zmodernizowane oświetlenie ulicy Kniaziewicza.