Mieszkańcy widzą najlepiej i wiedzą znacznie wcześniej od urzędników jeśli coś w ich okolicy szwankuje lub nie działa. Dlatego tak ważne jest ułatwienie komunikacji, aby na Państwa zgłoszenia reakcja służb była jak najsprawniejsza.
Zachęcamy więc do korzystania z darmowego oprogramowania na telefony komórkowe. Mobile Alert – służy do szybkiego i prostego zgłaszania incydentów występujących na terenie gminy Piaseczno.
Cały czas rozwijamy to narzędzie i wzbogaciliśmy je ostatnio o kolejną kategorię zgłoszeń pod nazwą: GOSPODARKA ODPADAMI, w tym miejscu szybko i w łatwy sposób zgłosić możemy reklamacje dotyczące spraw z zakresu systemu gospodarki odpadami.
W zbiorze GOSPODARKA ODPADAMI znajdują się kategorie:
Nie odebrali odpadów w terminie | Nie dostarczyli worków | Uszkodzony pojemnik | Odpady wystawione przed terminem | Wrzucili wszystko do jednego wozu | Dzikie wysypisko | Śmieci na ulicy | Spalanie odpadów | Ktoś zrzuca ścieki | Masz pomysł? | Inne uwagi | Dobra robota!
Po zainstalowaniu aplikacji Mobile Alert i jej uruchomieniu widzimy pierwszy ekran pod nazwą “Zgłoś coś! Piaseczno”. Aby przejść do kategorii “Gospodarka odpadami” należy przesunąć palcem po ekranie od prawej do lewej, wtedy pojawi się drugi ekran z odpowiednimi kategoriami. Aplikacja wymaga w telefonie włączonego internetu oraz lokalizatora urządzenia. Aby wysłać zgłoszenie, należy wybrać interesującą nas kategorię, następnie trzeba zrobić zdjęcie lub wybrać je z galerii, napisać opcjonalny komentarz i na koniec należy kliknąć przycisk – Wyślij zgłoszenie.
Zgłoszenia są automatycznie przekierowane do Urzędu Miasta i Gminy w Piasecznie. Poszczególne zgłoszenie, w zależności od wybranej kategorii trafiają bezpośrednio do odpowiednich służb, które powinny zareagować na incydenty zgłoszone tą drogą.
więcej informacji: www.piaseczno.eu
Linki do pobrania aplikacji:
– Aplikacja Mobile Alert dla systemu Android
– Aplikacja Mobile Alert dla systemu iOS
– Aplikacja Mobile Alert dla systemu Windows Phone