Urząd Miasta i Gminy Piaseczno uruchomił całodobową infolinię gminnego centrum dyspozytorskiego w Piasecznie pod numerem 22 701 75 01.
System dyspozytorski, który dysponuje różnymi kanałami kontaktu, ma ułatwić przepływ informacji pomiędzy mieszkańcami a urzędem. Zakres zgłaszanych spraw jest szeroki, od informacji o awariach, aktach wandalizmu, uszkodzeniach miejskiej infrastruktury, po sugestie dotyczące usprawnień w różnych dziedzinach. Uwagi można zgłaszać np. poprzez internetową aplikację Mobile Alert, a od niedawna także poprzez całodobową infolinię.
Dyspozytor ma też dostęp do systemu monitoringu czy sieci gminnych czujników oraz wszelkich rejestrów gminnej infrastruktury, baz danych, map, koncepcji i opracowań – dzięki czemu może szybko zlokalizować zgłoszenie, odpowiedzieć na podstawowe pytania mieszkańców i szybko przekazać temat do odpowiednich służb czy wydziału merytorycznego.
Aby każdy mieszkaniec mógł sprawdzić, jaki bieg nadano jego zgłoszeniu, uruchomiony został serwis: wyszukiwanie zgłoszeń oncall, gdzie można śledzić status zgłoszonej sprawy i jej losy.
źródło: piaseczno.eu