Rusza Budżet Obywatelski w gminie Piaseczno na rok 2022

1 sierpnia 2021 roku rusza V edycja Budżetu Obywatelskiego w gminie Piaseczno na rok 2022. Od tego roku Budżet Obywatelski będzie obejmował całą gminę Piaseczno – miasto Piaseczno oraz 32 sołectwa, zarówno na etapie zgłaszania projektów, głosowania oraz realizacji wygranych zadań.

Należy jednak pamiętać, że projekty mogą być realizowane wyłącznie na terenach będących własnością Gminy Piaseczno.

Harmonogram Budżetu Obywatelskiego w Piasecznie:

– Zgłaszanie projektów: 1-15 sierpnia 2021 r.
– Weryfikacja projektów: 16 sierpnia – 12 września 2021 r.
– Zamieszczenie w internetowym systemie obsługi BO informacji o wyniku oceny projektów: do 15 września 2021 r.
– Składanie i rozpatrywanie odwołań: 15-22 września 2021 r.
– Wycofanie projektów przez pomysłodawcę: do 30 września 2021 r.
– Zamieszczenie w internetowym systemie obsługi BO informacji o wyniku rozpatrzenia odwołania i przekazania jej pomysłodawcy: do 4 października 2021 r.
– Ogłoszenie listy projektów zakwalifikowanych do głosowania: do 8 października 2021 r.
– Głosowanie mieszkańców Piaseczna na zakwalifikowane projekty: 11-24 października 2021 r.
– Ustalenie wyników głosowania: 25 października – 7 listopada 2021 r.
– Ogłoszenie listy projektów wybranych w głosowaniu: do 10 listopada 2021 r.

Więcej szczegółów już wkrótce na stronie bo.piaseczno.eu, która będzie w pełni dostępna od dnia 1 sierpnia oraz na fb.com/Budzet.Piaseczno